FAQ items aan het laden...
Binnenreiniging2021-08-04T13:13:42+01:00

De binnenreiniging van uw wagen?
Ook dat doen we met plezier voor u!

Als u zich niet in de mogelijkheid bevindt om uw wagen zelf vanbinnen te poetsen, of u houdt u er gewoonweg niet van, dan doen wij dit graag voor u. Maak gebruik van onze binnenreinigingsdienst waarbij één van onze medewerkers het volgende voor u doet:

• Afdrogen deurlijsten
• Stofzuigen (vloer + alle zetels)
• Matten kloppen
• Reinigen dashboard en middenconsole
• Reinigen binnenkant alle ramen

Deze formule kost €30 en is een supplement bovenop uw wasprogramma. Een binnenreiniging neemt 30 à 40 minuten in beslag.

PRAKTISCH

Binnenreinigingen gebeuren enkel op afspraak en niet in het weekend. Een afspraak maakt u telefonisch (03 385 89 09) of via mail (info@carwashschilde.be). Gelieve dit NIET via Messenger, Google, Instagram te doen.

De binnenreiniging kan niet los van een wasprogramma geboekt worden. Reken dus de prijs van uw wasprogramma + 30 euro.
U verkrijgt een btw-bon van het totaalbedrag als u dat wenst. Graag op voorhand melden aan onze kassier.

auto stofzuigen

U HEEFT EEN AFSPRAAK

Wanneer u langskomt voor uw binnenreiniging, dient uw wagen stofzuigklaar te zijn. Dat wil zeggen: zo leeg mogelijk. Onze medewerker werkt 30-40 min aan uw wagen. Als hij eerst 10 min moet opruimen, wordt er nog maar 20 min gepoetst.

Kom op tijd. Houd er rekening mee dat u misschien moet aanschuiven voor de wasstraat. 

Meld aan onze kassier dat u voor een binnenreiniging komt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat er iemand klaarstaat na de wasstraat. Afrekenen gebeurt samen met het wasprogramma, voor het wassen.

Terwijl onze medewerker uw wagen poetst, kan u wachten aan onze koffiebar. Opgelet: dit is in de binnenstofzuigzone, overdekt maar niet verwarmd. 

Wanneer uw wagen extreem vervuild is en niet op 30 min schoon geraakt, zal onze medewerker dit aan u melden en bekijken we samen de opties. 

U HEEFT EEN SPECIAAL VERZOEK

Denkt u dat uw wagen een grondigere reiniging nodig heeft? Heeft u vlekken op uw zetels? Is uw vloerbekleding sterk vervuild (zand, hondenhaar, …)? Daar helpen wij u ook graag mee verder. We bekijken eerst samen wat de opties zijn.

Heeft u een wagen die sowieso weer helemaal opgefrist moet worden? Neem dan hier een kijkje op de website van onze detailing studio, bij luxe interieurreiniging.

autoramen poetsen

To carwash or not to carwash …
FAQ!

Hoe werkt de waspas?

Hoe bekom ik mijn waspas?

Om een waspas aan te vragen heeft u twee opties:

  1. U bestelt een waspas via deze link. Vervolgens registreert u zich en maakt uw klantenprofiel aan. Het systeem zal uw profiel koppelen aan een waspas (dmv barcode) en deze kan u ophalen aan onze kassa. U kan ook meteen opladen bij uw registratie.
  1. U vraagt uw waspas aan aan onze kassa. U krijgt de waspas mee + een wachtwoord waarmee u kan aanmelden op onze website. Daar registreert u en geeft u uw persoonlijke of zakelijk gegevens in. U kan de waspas dan ook meteen thuis opladen.

Opgelet! Als u voor deze tweede manier kiest dan kan u de waspas pas gebruiken nadat u hem thuis opgewaardeerd hebt. Wanneer u deze meekrijgt van onze kassier is deze nog niet geregistreerd of opgeladen. U dient dus nog één laatste keer contant te betalen.

carwash schilde waspas

Het minimumbedrag is 50 euro. Vanaf dat minimumbedrag kan u per schijf van 50 euro opladen. Het is niet mogelijk om voor bijvoorbeeld 14 euro bij te storten.

Door hier aan te melden met uw persoonlijk profiel kan u steeds uw saldo consulteren. Na elke bezoek aan de carwash krijgt u ook een ticket met daarop een overzicht van uw resterende krediet.

Wij raden aan om uw saldo te consulteren alvorens u naar de carwash rijdt. Opwaarderen kan snel en gemakkelijk online. Is uw saldo toch ontoereikend wanneer u aan onze kassa staat, dan kan u cash of met de kaart het verschil bijbetalen. U krijgt dan een btw kasticket voor het bijbetaalde bedrag.

Wij streven ernaar dat het opwaarderen en beheren van de waspassen volledig online verloopt. Als u moeilijkheden ondervindt bij het opladen van uw waspas, bekijken wij graag wat we voor u kunnen doen. 

Wij raden aan om in het begin goed na te denken wat de frequentie van uw carwashbezoeken is en uw wasbudget daarop af te stemmen. Zo vermijdt u dat u uw waskrediet niet op krijgt.
Uw waskrediet is 2 jaar geldig. U krijgt van ons een melding wanneer uw krediet bijna gaat vervallen. Om uw (bijna) vervallen krediet te verlengen, volstaat het om uw kaart op te waarderen.
Uw kaartje zelf kan u levenslang blijven gebruiken. Draag hier dus zorg voor.

Contacteer ons eerst telefonisch of via mail voordat u naar de carwash komt. Wij voorzien een duplicaat van uw waspas.
Aan onze kassa kunnen we dit niet oplossen. 

Ja, u kan alles aan onze kassa betalen met krediet op uw waspas. Dat zijn oa. de binnenreinigingsformule, ruitensproeiervloeistof, reinigingsproducten, enz. te koop aan de kassa. Aan de automaten in de stofzuigzones kan u enkel met cash geld betalen.

U kan één account aanmaken op naam van uw zaak en daaronder verschillende wagens registreren. U kan ervoor kiezen om elke wagen een budget toe te wijzen, of alle wagens van een eenzelfde budget gebruik te laten maken. Bij de aanmaak van uw waspas zal u de optie krijgen om de nummerplaten van de wagens in te geven. Onze kassier kan uw zakelijk krediet enkel ontwaarden wanneer die een nummerplaat kan registreren. Niet-geregistreerde nummerplaten kunnen niet betalen met uw zakelijk krediet.

Daarnaast heeft u ook verschillende betalingsmogelijkheden:

  • U laadt op voorhand op met een zelfgekozen budget (minimumbedrag 50 euro, in schijven van 50 euro)
  • U laat de wagens op krediet wassen. De wasbeurten worden aan de kassa geregistreerd en de factuur volgt op het einde van de maand.

Hoe verloopt een bezoek aan de wasstraat?

Hoe bereid ik me voor op een veilig bezoek aan de wasstraat?

Onze werknemers begeleiden u met uw wagen tot op de automatische band van de wasstraat. Vanaf dat zij u stil laten staan, moet u zelf niets meer doen. Dit zijn de algemene, belangrijke richtlijnen:

  • Motor laten draaien
  • Wagen in neutraal zetten
  • Niet remmen
  • Handrem afzetten, ook als deze automatisch is
  • Stuur loslaten
  • Ruitenwissers uitschakelen, ook als deze automatisch zijn
  • Spiegels inklappen, indien mogelijk
  • Ramen sluiten
  • Antenne verwijderen of plat leggen, indien mogelijk

Lukt het niet om bovenstaande voorbereidingen te treffen? Vraag hulp aan onze medewerkers, ze helpen je graag.

Om schade te vermijden, adviseren we alle toebehoren die niet origineel zijn aan de wagen (zoals bagagedragers, fietsrekken, draagrekken, enz.) te demonteren voordat u de wasstraat inrijdt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan niet originele onderdelen.

Dat kan, als de laadbak gesloten is.

Als uw bestelwagen lager is dan 2.05m en geen rek op het dak heeft, dan kan u zonder enig probleem langskomen.

Ja, onze borstels en zeep beschadigen uw soft-top dak niet, wij gebruiken enkel zachte materialen. Het dak moet gesloten zijn in de wasstraat.

Bij elk van onze wasprogramma’s is gratis stofzuigen inbegrepen. Verwijder op voorhand kostbare voorwerpen uit uw wagen zodat u ze niet kwijtraakt tijdens het stofzuigen.

Er staan steeds gratis handdoekjes tot uw beschikking. Deze vindt u in de blauwe wasmanden in de stofzuigzones. Daarnaast kan u via onze automaten ook andere reinigingsproducten aankopen zoals dashboarddoekjes, Rain-X, geurboompjes, enz.

Wij accepteren cash, Bancontact en abonnementkaarten. Het is niet mogelijk om mobiel of met creditcard (VISA/MasterCard) te betalen.

Vanaf dat de automatische band start, duurt het een kleine 5 minuten tot u de wasstraat weer uit kan rijden.

Op dit moment bieden we deze dienst niet aan. Volg onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van nieuwigheden en updates.

Op dit moment bieden we deze dienst niet aan. Volg onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van nieuwigheden en updates.

Voor alle info over de wasstraat, het water en de zeep, klik hier. Op die pagina leest u alles over de ecologische inspanningen die we doen in onze carwash.

Andere vragen beantwoorden we graag telefonisch of via mail.
U kunt ons bereiken op +32 3 385 89 09 of via info@carwashschilde.be.

Laat uw auto eens goed onder handen nemen.

Onze wasprogramma’s

De laatste nieuwtjes, tips & tricks

Benieuwd hoe u uw wagen best onderhoudt in de winter? Of hoe u uw velgen extra kunt laten “shinen”? Op deze pagina’s vindt u het antwoord. Zijn er nog items waar u meer over zou willen lezen? Geef ons dan zeker een seintje!

🎄OPENINGSUREN EINDEJAARSPERIODE🎄

december 2nd, 2019|

Liefste klant, Als u tijdens de feestdagen graag met een propere wagen naar alle feestjes rijdt, check dan zeker onze openingsuren rond Kerst en Nieuwjaar: [...]

Contacteer ons vandaag nog.

Specifieke vragen over het onderhoud van uw wagen? Over onze programma’s? Of nog iets heel anders?
Neem zeker contact op. We helpen u graag verder.




    Of kom langs! En probeer meteen onze wasstraat en service uit.
    Carwash Soft & Shine, Turnhoutsebaan 413, 2970 Schilde

    Ga naar de bovenkant